E-LEARNINGOVÝ KURZ

Typy osobnosti zákazníků

Úspěch v obchodě záleží na tom, jak se dovedeme k zákazníkům chovat a zda se dokážeme naladit na jejich osobnost.
Zda umíme získat jejich sympatie, zájem a jaký pozitivní dojem v nich dokážeme vyvolat. Klíčem k tomu je správné určení typu osobnosti zákazníka – v tom vám pomohou naše e-kurzy!
V jednotlivých lekcích se seznámíte se všemi osobnostními typy zákazníků. Naučíte se s nimi efektivně komunikovat,  vybudovat vztah a v konečné fázi úspěšně uzavřít obchod.

Seznamte se se čtyřmi typy osobností zákazníka

  • Stává se vám, že si s některými zákazníky rozumíte více než s jinými? Příčinou může být skutečnost, že jste jiná osobnost než váš zákazník. Seznamte se se čtyřmi typy osobností  - podle čeho rozdělujeme tyto 4 typy a jaký dopad má typ osobnosti na jednání se dovíte v prvním videu.

Mějte rozdělení typů osobností vždy po ruce. Stáhněte si krátký tahák zde.

K jednotlivým lekcím, které vás provedou typy zákazníků a naučí vás s nimi efektivně jednat, budete mít k dispozici celou řadu cvičení a doplňkových materiálů.

  • Cvičení k jednání s konkrétními typy zákazníků + řešení těchto cvičení
  • Návod jak si u svých stávajících zákazníků určíte daný typ zákazníka
  • Návod jak se připravit na jednání s konkrétním typem zákazníka
  • Podrobné informace o jednotlivých osobnostních typech zákazníka vždy po ruce
  • Test, kterým si vyhodnotíte vlastní typ osobnosti

Pokud máte zájem absolvovat tento kurz ZDARMA, zaregistrujte se.

NAŠE VIDEA BUDETE DOSTÁVAT VĚTŠINOU V SEDMIDENNÍCH CYKLECH – CHCEME VÁM NECHAT DOSTATEČNÝ PROSTOR PRO TO, ABYSTE SE MOHLI NOVÉ VĚCI NAUČIT A ZAŽÍT V PRAXI.

Úspěšné zvládnutí nové dovednosti přeje
Pavel Zmeškal a tým USUS

Heslo musí obsahovat alespoň 7 znaků. Povolena jsou písmena a číslice.

Máte zájem tento kurz využívat ve vaší firmě? Doporučte naše e-kurzy nebo si s námi domluvte osobní schůzku.